Latest News


More

Geliyorum sevinin ben Osmanli Torunuyum - Osmanli Torunuyuz

Posted by : Unknown on : 15 Ocak 2016 Cuma 0 comments
Unknown
Saved under : ,

Geliyorum sevinin ben Osmanli Torunuyum - Osmanli Torunuyuz.

"Gönül verdim ezelde imanı İslam'a ben,
Allah deyip atıldım bu şanlı meydana ben,
Katıldım Osmanlı'nın neslinin saflarına,
Veda ettim yüzyıldır Hem canı canana ben.
Edirne'den İstanbul'a varanlardan biriyim
Geliyorum sevinin ben ''Osmanlı Torunuyum''.
Milletimin hizmetinde yaya değil atlıyım,
Farklıyım ben cahillerden hem de çift kanatlıyım
Ayıramam dünyayı Ukba'dan bir lafza ben
Bu birlik ruhu ile ben rabbimden beratlıyım
Osman gibi, Fatih gibi, Selim gibi biriyim,
Geliyorum sevinin ben ''Osmanlı Torunuyum''
Geliyoruz sevinin biz ''Osmanlı Torunuyuz''
Köklerim mazidedir yepyenidir geleceğim
Bekleyin çok gecikmeden mutlaka geleceğim
Milletimin ümidi olan yüce dava için
Gerekirse gözümü ben kırpmadan öleceğim
Malazgirt'ten Almanyaya uzanır benim elim,
Geliyorum sevinin ben ''Osmanlı Torunuyum''
Geliyoruz sevinin biz ''Osmanlı Torunuyuz''."



Saved under : ,

Hiç yorum yok:

Leave a Reply